facebook twitter Google Plus

Dolunay Fragman

Reklamlar

Tür: Romantik, Komedi

Yönetmen: Çağrı Bayrak

Senaryo: KULE DİBİ SENARYO EKİBİ - AYŞEN GÜNSU TEKER - FİKRET BEKLER

Fragman

Dolunay Bölümleri

Kanal ve Yayın Günü: Star tv - Salı - 20.00
Reklamlar
Facebook Google Twitter yorum yap

Dolunay 21. Bölüm Fragmanı


NOT: Fragman çalışmazsa

 
Sonraki Fragman Otomatik Geçiş:
Loading...
Ferit yani Can Yaman işinde başarılı karizmatik bir adamdır. Evinde her gün yemek yapacak bir aşçı çalıştırmaktadır. Fakat Ferit'in titizliği yüzünden herkes ona katlanamaz. Gastronomi bölümü mezunu olan Nazlı arkadaşının yardımıyla Ferit'in mutfağında işe başlar. Dolunaylı bir gecede Ferit ve Nazlı arasında büyük bir aşk başlar.

No Dokuz'un yapımcılığını yaptığı Çağrı Bayrak'ın yönetmenliğini yaptığı Kule Dibi Senaryo Ekibi - Ayşen Günsu Teker ve Fikret Bekler'in senaryosunu yazdığı Dolunay dizisi star tv ekranlarında yayınlanıyor. Can Yaman ve Özgü Gürel'in başrollerini paylaştığı romantik, aşk dizisi her salı saat 20:00'da ekranlara geliyor.

Can Yaman Can Yaman (Ferit)
Özge Gürel Özge Gürel (Nazlı)
Necip Memili Necip Memili (Hakan)
Hakan Kurtaş Hakan Kurtaş (Deniz)

Dolunay 21. Bölüm Konusu ve Özeti
Nazlı restoran ve mali sıkıntılarla karşılaşırken tesadüfen Ferit'in doğum gübü olduğunu öğrenir ve Ferit'e bir sürpriz hazırlamak için girişimlere başlar. Dışarıya karşı ilgili bir eş olarak görünmek için Ferit'i daha yakından tanımak ve onu mutlu etmek ister. Ferit de nazlı'ya karşı olan hislerini açığa çıkarır. Bu parti sadece Ferit için değil Nazlı için de sürprizlere gebedir. Asuman giderek Deniz'e doğru yanaşırken onun duygularını tam olarak kestiremez.

Dolunay 20. Bölüm Konusu ve Özeti
Nazlı ve Ferit tam durumun keyfini çıkarırken Deniz'in çıkagelmesi her şeyi mahveder. Deniz, Nazlı ve Ferit'in birbirlerine karşı duygularına acı da olsa artık inanmaya başlamış evlilikleri ile ilgili öğrendiği bilgiler yepyeni bir sayfa açmasına sebep olmuştur. Nazlı ve Ferit bir yandan aşklarına herkesi ikna etmeye çalışırken Deniz ve Asuman'ın hamlelerine karşı da temkinli olurlar.

Dolunay 19. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit ve Nazlı dışarıya oyunlarını açık etmemek için bütün gayretleriyle devam ederler. Aşık bir çift olarak görünmek için yaptıklarının ardında gerçekten kendi hisleri mi var? Kendilerine bu durumu itiraf edemeseler de oyun için yaptıkları onları yakınlaştırmaya devam ediyor. Mahkeme günü yaklaştıkça stres yapılmaktadır. Bulut'u ve şirketi kaybetme korkusu yaşayan Hakan'ın farklı fikirleri vardır. Ferit ve Nazlı planlarının bozulmalarından korkarak emin adımlarla ilerlerken beklenmedik bir gelişme yaşarlar.

Dolunay 18. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit'in tutuklanması evde bomba etkisi yaratır. Nazlı eşi olarak kocasının yanından ayrılmak istemez. Her ne kadar evlilik oyunlarınn açığa çıkmaması için uğratığını söylese de Ferit için endişelenmektedir. Ferit de Nazlı'nın yanında olmasından oldukça memnundur. Ferit de Nazlı kendilerini sürekli bu oyundaki becerilerinin sınandığı durumlardadırlar. Deniz ne kadar kabullenmese de Ferit ve Nazlı arasındaki çekime tanık olur.
Dolunay 17. Bölüm Konusu ve Özeti
Nazlı'nın nikah günü ortalıktan kaybolması akıllarda soru işareti bırakır. Ferit Nazlı'nın nikahtan kaçmış olduğunu düşünürken işin aslı çok farklıdır. Nazlı ölümle burun buruna kalırken bile Ferit'i aklından çıkaramaz. Alya, Deniz ile şon bir şans yaratır. Deniz'in buna tepkisi ilişkileri açısından çok belirleyici olur. Fatoş Engin'le evlilik yolunda ilerlerken her fırsatta kafasındaki sorulara cevap bulmaya çalışır. Demet ve Hakan Ferit'e karşı hamlelerinde daha temkinli olurlar.

Dolunay 16. Bölüm Konusu ve Özeti
Nazlı ve Ferit'in aldığı karar herkeste şok etkisi yaratır. Birbirlerine karşı duygularını açık açık söyleyemeseler de bu evcilik oyununda işbirliği yapmak zorundadırlar. Planlarını kusursuz bir şekilde uygulamak ikisini daha da yakınlaştırır. Herkesten gizli bu oyuna en büyük destek Fatoş ve Engin'den gelir. Fatoş ve Engin kendi ilişkileri içinde büyük bir karar aşamasındadırlar.

Dolunay 15. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit, Demir ve Zeynep'in ölümündeki şüpheleri her zaman göz önünde bulundurmaya çalışmaktadır. Ferit ve Nazlı'nın araları gelen bilgiyle daha da bozulur. Deniz Nazlı'ya destek olmaya çalışsa da Nazlı Bulut'un vesayetinin Demet'e verilmesinde kendini suçlu hissetmektedir. Demet, Ferit ve Nazlı'nın birbirlerinden uzaklaşmaları için her şeyi yapar. Nazlı hem restoranda hemde Ferit'in gözü önünde teste tabi tutulmaktadır.

Dolunay 14. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit Nazlı'nın sırrını öğrendiğinde büyük bir yıkım yaşar. Nazlı sonunda büyük gerçekle yüzleşir. Ferit bu zamanlarda Nazlı'ya karşı olan hislerini yaşadıklarını bir kez daha gözden geçirir. Nazlı ile Ferit'in en çok ihtiyacı olduğu bu zamanlarda ondan uzak durmak zorunda kalır. Bu Nazlı ve Ferit için aşklarını ve güvenlerini sınayacakları büyük bir testtir. Diğer yandan Deniz Nazlı'ya duyduğu aşkı tekrar gözlemler. Demet, Nazlı ve Ferit'in ayrılmasından oldukça mutludur fakat onu yeni problemler beklemektedir.

Dolunay 13. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit ve Nazlı artık birlikte çalışmak durumundadır. Birbirlerine karşı olan duyguları ve zıt karakterleri bu beraberliği daha zorlu bir hale getirir. Deniz Ferit'in yaklaşımından oldukça rahatsızdır. Nazlı'nın hedefi olmadan Ferit'le savaşmanın türlü yollarını aramaya başlar. Ferit ve Nazlı giderek birbirlerine yakınlaştıkça doğru orantıda Demet'te Hakan'dan uzaklaşmaktadır. Demet'in bu tavrı Hakan'ın hiç hoşuna gitmezken zamanla karısının karanlık tarafını görmeye başlar.

Dolunay 12. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit Nazlı'nın tavırlarından bir şeyler sakladığından şüphelenmektedir. Sevdiği kadını kendisinden uzaklaştıran şeyi bulmak için büyük çaba harcar. Nazlı hayallerine daha yakındır artık. Restoranı için hazırlıkları sürdürürken işler hiç de planlandığı gibi gitmez. İstanbul'dan uzaklaşmalarını gerektiren bir gelişme sonucunda Nazlı ve Ferit ilişkisi farklı bir şekilde ilerler. Nazlı'nın Ferit'e karşı olan kararlılığı Deniz'e cesaret verir. Ayla ise tanık olduğu yakınlaşmayı bozmak için elinden geleni yapar.

Dolunay 11. Bölüm Konusu ve Özeti
Nazlı'nın istifa etme isteğine Ferit kendince önlem almak ister. Nazlı Ferit'ten kaçmak isterken Ferit onu yakınında tutmak için yollar aramaktadır.Diğer yandan bu kaçışın altındaki asıl nedeni araştırmaya başlar. Nazlı için hem zaman hem alan giderek daralmaktadır. Deniz arkadaşça olan bu ilişkiyi kendi lehine çevirmek için bunu fırsat bilir. Demet ve Hakan ise şirketteki yerlerini garantiye almak için çalışmaktadırlar. Ferit'in tüm itirazlarına rağmen kendilerine daha büyük bir destekçi bulurlar.

Dolunay 10. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit'le aynı evde aynı ortamda bulunmak Nazlı için giderek daha da zorlaşır. Bir taraftan Ferit'e olan duyguları bir tarafta mantığı arasında kalır. Ferit Nazlı'nın hareketlerine bi anlam veremezken Deniz'le yakın olduğunu gördükçe rahatsız olmaya başlar. Nazlı artık bir karar vermelidir. Deniz ise Nazlı'ya açılmaya kararlıdır. Asuman Demet'in beklediğinden daha iyi bir rakip çıkmıştır. İkili bundan sonra kozlarını açık oynayacaktır.

Dolunay 9. Bölüm Konusu ve Özeti
Mahkemede ortaya çıkan fotoğrafların etkisi sürerken Nazlı ve Ferit çerçevesinde sorunlarla başetmeye çalışırlar. Bundan sonra ne yapacakları muammadır. Birbirlerine olan duygularını kabullenip yola devam mı edecekler, yoksa hiç bir şey olmamış gibi mi davranacaklar? Deniz için Nazlı bi anlamda yakın bi anlamda uzaktır. Aralarındaki buzu eritmek isteyen Deniz farklı bir yol izler. Deniz Nazlı'yla yakınlaşmaya çalışırken Ferit'le sürekli yüzleşmek durumunda kalır.

Dolunay 8. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit'in başına gelen hastalık Nazlı'yla daha fazla yakınlaşmasına sebep olur. Beraber geçirdikleri zamanın ardından sonraki günler de aynı devam eder. Ferit Nazlı'ya yardımları karşılığında teşekkür etmek ister Nazlı'da Ferit'le özel anlar yaşamak ister. İkisi de duygularına hakim olmaya çalışırken şartlar gereği onları hem biraraya hem de karşı karşıya getirir. Deniz'in artık kendi işletmesi vardır ve sakin bir nefes alır. Engin'le yeniden ilişki kurmaya başlayan Fatoş Tarık'ın dostluğuyla teselli verir.

Dolunay 7. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit ve Nazlı sonunda baş başa kalırlar. Birbirlerine karşı ağlar ören ve inatları olmasına rağmen bu süreç içerisinde iki için de yeni bir keşif olur. Ferit ve Nazlı'nın aralarındaki bu uyuma Demet rahatsızlık verir. Hakan'ın sır gibi sakladığı gerçekler ortaya çıkar. Bulut'un vasiyet süreci oldukça karmaşıktır. Deniz Nazlı'nın yanında olabilmek için bir fırsat kollar. Engin yaptığı araştırma sonucunda Fatoş'un gerçek yüzünü öğrenir. Fatoş kendini affettirebilmek için her yolu dener.

Dolunay 6. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit ve Nazlı artık daha çok birlikte zaman geçirmektedir. Paylaştıkları şeyler arttıkça birbirlerine olan duyguları da yoğunlaşır. Ferit Bulut'u Demet ve Hakan'ın elindne kurtarmaya çalışırken Demet Ferit'i zor durumda düşürür. Ferit fotoğrafları sızdıran kişinin ortaya çıkması için mahkemeye verir. Asuman giderek daha da köşeye sıkışır. Nazlı da bu durumdan dolayı zora girer. Fatış Engin'e doğruyu söylemek ister fakat uygun bir zaman bulamaz.

Dolunay 5. Bölüm Konusu ve Özeti
Bulut'un vesayetinin Demet'in eline geçmesi Ferit ile Nazlı'yı tedirgin eder. Ferit Bulut'u geri almak için elinden geleni yapar. Nazlı bu dönemde Ferit'in en büyük destekçisi olur. Bu dayanışma Ferit ve Nazlı arasındaki buzları eritir. Deniz'de ablasının yaptığından hoşlanmaz. Bu süreçte Bulut'a destek olmak için Nazlı'yla iş birliği yapar. Demet Ferit'e karşı olan hisleri ve intikam isteği arasında kararsız kalırken Hakan'ın tek bir amacı vardır.

Dolunay 4. Bölüm Konusu ve Özeti
Zeynep ve Demir'in yaşadığı kayıp herkesi derinden sarsar. Nazlı ve Ferit Bulut'un iyiliğini düşünmektedirler. Fakat o dolunaylı geceden sonrası araları nasıl olacaktır bilinmez. Diğer yandan Nazlı Deniz'i hayata bağlamak isterken kendisine bağladığının farkında bile değildir. Hakan planlarını devreye sokmak için hazırlanır. Demet'in Ferit'e olan kızgınlığı hem kıskandırır hemde Hakan'ın planlarında daha da yardımcı olur. Alya beklenmedik bir şekilde kendisini Nazlı ve Fatoş'un hayatlarının ortasında bulur.

Dolunay 3. Bölüm Konusu ve Özeti
Nazlı Ferit'in evinde uyanırken şaşkınlıkla sabah kalkar. Ertesi gün yaşanacaklar her ikisi içinde beklenmedik sonuçlara yol açacaktır. Artık Ferit ve Nazlı birbirlerine daha başka gözlerle bakmaktadırlar. Deniz'in Nazlı'ya olan ilgisi artarken Zeynep ve Demir'de onunla tanışır. Bu şekilde Nazlı Ferit'in hiç hoşuna gitmese de yakın çevresiyle samimi olmaya devam etmektedir. Bütün bu yaşananlar meydana gelirken beklenmedik bir olay Nazı ve Ferit'in hayatında olumsuz etkiler yaratır.

Dolunay 2. Bölüm Konusu ve Özeti
Ferit işinde tertipli düzenli ve başarılı olduğu kadar aynı tertibi düzeni evindede istemektedir. Bu yüzünden evine o gelmeden önce yemeğini yapacak bir aşçı çalışmaktadır. Gastronomi bölümü okuyan ve iş arayan Nazlı arkadaşının sayesinde Ferit'in evinde aşçı olarak işe başlar. Birbirlerine zıt olan iki karakterin yolu Ferit'in mutfağında kesişir. Yaşanan tüm yanlış anlaşılmalar bir gecenin yarısı dolunay altında içinden çıkamayacakları karışık bir durumun içinde bulurlar.
Dolunay 1. Bölüm Konusu ve Özeti
Özge Gürel'in canlandırdığı Nazlı uzun süredir aradığı işi bulduğunu sanır fakat evin sahibi yani patronu o kadar aksi çıkar ki aralarındaki zıtlaşma bir gecede dolu dolu aşka dönüşür. Nazlı ve Ferit'in imkansız aşkının gelecek bölümlerdeki etkisi bakalım nasıl olacak.
Yorum Ekle
İsminiz(*)


Yorumunuz(*)
Lütfen aşağıdaki soruyu cevaplayınız.
Kutuya fragmantv yazınız.
Dolunay Yorumları (68)
yorum Dolunay - SEREN

evettttttttttt fragman gelmiş gelmesinede ..bu nazlıyı bir kaşık değil yarım kaşıkta olsa bana yeter boğmaya...cam yaman allahım yıkılıyor karizmadan ne hoş ne alımlı ne seksi mükemmel...birde nazlıya bakın ..hep kaçak dövüşüyor..tam izlemedim tabi ama yine kaçak aşkından ....artık cidden yeter..zaten çok yakın finalde ben can yamanıma üzülüyorum ..hakanıma ...dizi konu itibarı ile gayet iyi idi..ama nedense götüremediler ki..heyecanı büyüyü kaybettiler...romantik aşk tadında ki bu diziyi elinde tutamadı koskaca star...sevgilerimle serenn

yorum Dolunay - SEREN

yaniiii cidden gülüyorum yaa..adama ilk aşkını bile sorarken bile kadın gülüyor ne kadar rahat..insan ne bilim biraz kuşku kıskanmış gibi alttan sorar ..bizim ki nazlı hanım ise ohhhh gayet rahattt taa..oyunculuk derslerine gitsin cidden bu gemi böyle duygusuz gitmicek..hangi dizi olursa olsun bizlere geçmesini beklediğimiz duygular var..hakan beni nasıl rahatsız ediyor ama tammm bir karakter...nazlı nazlı nerden buldunuz da can yaman gibi birine bu kadını yakıştırdınız bilemiyorum...

yorum Dolunay - SEREN

merhabalarrrrrr..dizi gözden çıkmış kapıya konmuş..ama şunu diyim ben sizlere ferit güme gitti..güzelim diziyi entrika kurbanı ettiniz ...aşk romantik dedik bekledik ama ııııııı olmadı başaramadı senaristler..hakan bu bölüm kendini aştı enrtrikada yuh dedim....neyse bi kaç haftaya belli olur zaten ama gitti gidiyor bu belli....

yorum Dolunay - SEREN

hahhhhhhhhhhhhhh tam oldu ..silah girmeyen dizi dolunayım kalmıştııııııııııı harika bambelere gelllllll valla ne diyim..dizi hakkında hayırlısı dicem komik dimi..serenn

yorum Dolunay - SEREN

yemin ederim ağrımayan başım gerilimden ağrıyor şuanda..bölüm bitti ama bende bittim..bu neydi ya şaka gibi bir bölümdü..kalpten gidecektim deniz ve asuman yetti canımıza...allahtan son anda fragman geldi de içim rahatladı ama cidden çokkkkkkkkkkkkk kötüüüüüüüüüü bir bölümdü sizlerde görürsünüz zaten ...bu bölümde daha romantik sahneler beklerken öldürdünüz ya diziyi ne hakkınız var bu kadar kötü şeyler yapmaya...farkındamısınız bilmem başlayan ve başlıcak her dizide ölüm cinayet şiddet entrika kötülük kötülük var..kumpaslar var....içimiz açılsın derken dolunay gibi aşk dolu bir dizide denize kurban gittik nefret geldi ya...değiştirin allah aşkına şu formatınızı ne kastınız var..neden final yapsın.bak bulutta geldi yürüsün gitsin dizi ya...lütfen biraz sıcaklık biraz samimiyet bakışlar romantizm...yorutbe sayfanıza hiçmi bakmıyorsunuz ferit nazlı romantik sahlerimilyon tıklanıyor...pardon da bu hafta ne tıklıcaz neye bakcağız ruhumuzu dinlendirmek doyurmak için..bomboş bir bölümdü ne yazık ki..yazık cidden....serenn

yorum Dolunay - SEREN

ne komikkk..daha iki bölüm evli kaldılar ve herkesssssss oyunu öğrendi..ne oldu başınız göğe mi erdi ha..allah aşkına ne komiksiniz ya senaristler yapımcılar..bu kadarcık mı ha..sizlerden çok şeymi istendi acaba olamıcak atla devemi istedik..aşk ya aşk..yeni başlayan dizileri görüyorsunuz dimi kadın ufak tefek cinayetler allah aşkına birinizden çıkıpta bunlar nedir bizlere uygunmudur diyen var mı ha...şu güzelim aşk romantik komedi dizisi olcak diziyi entrika deniz ve asumana kurban ettiniz..hakan ve de-met bile temiz kaldı nerdeyse..ne diziymiş beeeeeeee yazıklar olsun sizlere..neyse artık ne olursa olsun cidden keyfi bitti artık..bizler yeni heyecanlar beklerken bu nedir yaaaaaaa....serenn

yorum Dolunay - SEREN

allah aşkına ya şu diziyi rahat bırakın da devam etsin..yerine gelcek dizi ne olcak sanki görüyoruz işte gelenleride...dolunay devam etsin ..çok tatlı keyfli bir dizi...ölüm cinayet silahların olduğu dizi yeter kavga gürültü her yer dolu..bu dizi tek farklı senaryosu olan romantik bir dizi...lütfen dokunmayın..sevgilerimle serenn

yorum Dolunay - SEREN

şaka dimiiiiiiiiii şaka yaaa.başamı döndük tekrar..asuman ne oluyor yaaaa..yuh yani pes artık..bence final yapın sizde bizde rahat edelim yazık cidden yazık ettiniz yaa...bu nedir ya kasvet kasvet yeterr ama...biz ne bekliyoruz gelen fragmana bakın..yuhhhh..serenn

yorum Dolunay - SEREN

merhaba..reytingde 5.sırada kaldık..buda bir nebze iyi ama daha iyi olabilir..dizimize sahip çıkalım lütfen...ben ferit nazlı başarcak inanıyorum ..sevgilerimle serenn..can yamana hayranım ..zeki bir adam..hukuk fakültesini birinci bitirmek nedir ya...hadi dolunay devam final yok ..daha yükseklere çıkcaksınız ..sevgilerimle...serenn

yorum Dolunay - SEREN

şuan youtobe da bu bölümle ilgili videoları izliyorum muhteşem..özellikle senden ayrılmak istemiyorum diye vıdeo mükemmel görürsünüz 2 milyon tıklanma alcak...ayağını burkma ve aynı yatağı paylaşma sahmeleride ..ve yorumlar aynen böyle devamm romantizm doruklarda..yani bu dizi ile ilgili aynı şeyi diyoruz..ferit nazlı arasında sevgi dolu aşk dolu bakışmalar çekişemeler tesadüfler v.bb işte..dizi umarım reyting yapmıştır sabahı sabırzlıkla bekliyorum ilk üçe girerde o ses türkiyeye acuna kurban etmeyiz dizi..acun zaten türk halkıonı kendine yeterince kurban alıyor bu saçma programları ile...dolunayzamanııı sevgilerimle serenn

yorum Dolunay - SEREN

merhaba..dizi bitti geldim buraya...valla ne denizmişşş hah..ne asumanmış hah....yetti ciddenn...ama şu varki nazlı bayağ değişmiş itiraf edim ..ferite o güzelim bakışlarını geçte olsa yakaladık..umarım reyting iyi gelir ve devamı gelir güzelim dizimin..yoksaaa güme gitcek tek aşk dolu dizimiz..saf ve güzelliklerle dolu tek dizi..hakana hastayım tek kelime ile mükemmel..kötülüğü bile adam nefis yapıyor işliyor ...ben devamı olsun diyorum..bak bulut geldi yatak sahneleri ne kadar hoş etkileyivi oldu..ayak burkması şakada olsa rolleri bence bayağ gelişme güzellikler vardı..hadi bakalım böyle devamm ..sevgilerimle serenn...

yorum Dolunay - SEREN

merhaba..hiç bakıyormusunuz dolunayın youtobe sayfasındaki videolar tıklanma oranlarına..özellikle sezen aksu sayım videosu..romantik anlar dediğimiz duş sahnesi milon tıklanma alıyor..yani nedir kısaca olay ..ROMANTİZMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM..SADECE İSTENİLEN BEKLENEN DİZİ KARELERİNDE ROMANTİZM AŞK ÇEKİŞME KISKANMA BÖYLE KOMİK BİZİM KALBİMİZİ HOPLATCAK SICAKLIK GEÇCEK SAHNLER..YANİ FERİT NAZLI AŞKINDA ÇEKİŞMEEEEEEEE..AMA YOKKKK BİZ İLLA BU DİZİNİN BAŞINI YİYECEĞİZ TEK TVDEKİ ROMANTİK AŞK DİZİSİNİ SONLANDIRCAĞIZ FİNALLLLLLLLLLL YAPCAĞIZ DİYORSANIZ NE DİYİM Kİİ..GÜZELİ,M DİZİYE YAZIK ETCEKSİNİZ..KADRO SENARYO HARİKA AZCIK HAREKET YA AZCIK HEYECANNNNNNNNNN OFFFFFFFFFFFFFFFFFF..SERENN

yorum Dolunay - SEREN

nya şimdi ne yapıyordum biliyormusunuz..kiralık aşkın youtobe daki bölümlerini..inanın 4 milyon bazı sahmeler 5 milyon tıklanmış.en küçük sahneler bile bir milyon tıklanmış ve halada severek tıklanıyor..neden accabbbbb..samimiyet vardı samimiyet..biz seyircelere geçen bir duygu güç sevgi cesaret aşk dugusallık uyum ahenk vardı....çift uyumlu idi kadroda otomatik zaten geldi o uyumu yakaladı...şuan tvde tek kalan dizi aşk komedi adında bir sizi dolunay kaldı elimizde...lütfen dizi artık bir toparlansın...sade şık sevgi do9lu bir hale gelsin...nazlıııı sevsin sevilsin ama samimiyetlke cesaretle artık...bir dolu dolu sevgi göremedik ya...çirkef bir nazlı var hep yeter artık...serenn

yorum Dolunay - Size ne

Çok saçma

yorum Dolunay - SEREN

merhaba..nazlıııııııııııııı cidden baydın ya vallahi diziden kaybol sen..feritim daha iyilerini hakediyor..ne kadar sinirsin ya ne kadar antisempatik birisin..ya kız, kapris yapta senin yaptığın düpedüzzz sinir bozma..rol yeteneği sıfır ya yok ..yeter yaaa.hiçmi bir insan da sıcaklık felan olmaz soğukkkkkkkk..serenn

yorum Dolunay - İsimsiz

Cok guzel dizi bayilyorum...Nazli ve Ferit cok yakishyorlar ...Superr dizi

yorum Dolunay - SEREN

merhaba..dolayımın en sonunda başını yiyeceksiniz ..lütfen yaaaaa ..bu diziden başka tvde bu tarzda başka dizi yok yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....lütfen azcık dikkat etseniz çok iyi devam eder..şu nazlı allah aşkına bir silkinsin bi kendine gelsin bence özel yaşamı yüzünden can yamana yaklaşmıyor..biraz hayat şarkısına hülyaya birazda elçin sanguya defneye bi baksın...bu iki dizi gibi cesur dizi varmıydı acaba.can yamannnnn gibi bir adama hakana demete alyaya fatoşa yazık olcak...biraz sıcaklık biraz arzu ihtiras çekişme kıskanma bakın nasıl sarcak dizim..of ya offfffffffffff...bulut bir diziye girde amcan ile nazlıyı sen yaklaştır bari canım ya..sevgilerimle serenn

yorum Dolunay - G

Çok guzel dizi bayiliyorum bu diziye nazli ve ferit çok yakishyorlar...super dizi

yorum Dolunay - SEREN

merhaba...o ses türkiyeye kurban gidecek dizi oldu dimi..oysa cidden güzel bakın bu dizi harika..yazık etceksiniz bence..kadro konu çok iyi..biraz ferit ve nazlı üzer,nden gitseniz ..sanki final yapsa daha mı iyi bir aşk komedi dizisi gelcek ..can yaman ı seviyoruz ve istiyoruz..günü değişti oldumu sanki haa. kiralık aşk tadına getirin ya..bir elimizde bu kaldı zaten aşk romantik dalında...çekişimeli kıskanmalı tutkulu bir evcilik oyunu işte bu sadece...feritle davetlere gitsinler bulut için bişiler yapsınlar derken o küçük temaslar cilveler..seviyorda sevmiyor gibi...bir duştaki romantik anları bir milyon tıklanmış hatta daha fazla..burdan alın gidin işte diziyi..günü değişmek nedir yaa..acuna kurban etceksiniz dizi,mi..can yaman hakanım bunu haketmiyorlar..hemen senaryoya düzen verin lütfen..sevgilerimle serenn

yorum Dolunay - SEREN

merhaba..şaka dimi bu fragman asumana ablasını denize gammazlamaz dimi şakaaa..şaka yaa..yani şu sahte evlilik oyununuda mı sindirmeden daha ortaya çıkıyor inanamıyorum ya..biraz bi heyecan aşk görseydik bu ne yaaaaaaaaa...iyce batırın olsun ne denizmiş ne asumanmış saçma sapan iyce şeye sardınız haaaaaaa...delircem yaaaaaaaa..şaka gibi cidden şaka...bulut bi eve gelsin evcilik oyunları keyflensin allah allah..nedir hemen orataya çıkıyor oyunları bu ne hızzzz...of offff ne diyim ki final yapın da sizde bende ragatlayım ..olan canım fetitime olcak yanarımda ona yanarım..yoksa dizi konusu iyi yaaaaaa...biraz naz kıskançlık bir yemğe davete gitsinler ne bilim aşk oyunları işte bildik...geçen banyı sahnesi çok iyi idi ..yemek yapsınlar bulutla uyusunlar felan ..offffff valla içim daraldı ..sevgilerimle serenn

yorum Dolunay - Ela

Bence cok sacma bi dizi hep kötüler ön planda hep onlar kazaniyor iyiler tarafinda yasanmis hic güzek bir sey yok böyle yaparlarsa galiba dizi tutar zanediyorlar böyle dizi serettilmez seyircinin hissi cok önemli heycan yok

yorum Dolunay - SEREN

merhaba...kadın tam bir don yetenek yok yok diyorum kimse inanmıyor sanırım.bu bölüm neydi ya öyle..nikahta dümdüz ruhsuzççha anladık anlaşmalı evleniyorsunda nazlı gözünü seveyim rol yap azcık ya...hasta hali sonra duşa gidipte bir anda cin kesilip ferite çıkışması sonra duşun altına girmesi...bu kadar romantik sanhnede denizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz alyaaaaaaaaaaaaaaa canımıza okudular ha birde tabi ki nazlııııııııııııııııııııııı duygusuz...olan canım ferite ve hakana oluyor..hakanı cidden çok tebrik ediyorum böyle bir karakter mimik rol on numara tabiki feritimde olağanüstü mükemmel..ama bu dizi de nazlı yani özge olmadı tutmadı ..hikaye iyi ama ters giden birşey var.sahnelerin birbirine geçişi olayaların birbirine bağlanışında bir eksilik bir acele var olmuyor..geçmiyor bize bişiler..en azından bana geçmiyor.sevgilerimle serenn

yorum Dolunay - SEREN

merhaba..çok merak ediyorum ..acaba hangi dizi kiralık aşk gibi cesur olcak hangi dizi..bu ne korkaklık..sanatçı dediğin cesur olur.cesur demek sevişmek değil elbettekii...özel yaşamları yüüznden diziye kendilerini veremiyorlar ki bu acemiler..nazlı tam bir fiyasko bence..uyum yok çift arasında ..ha oldu ha olacak derken aralarında bir sıcaklık yok yokkkkkkkkkkk..buda bize geçmiyor hiçbir duygu geçmiyor...bırakın aşk sevgiyii yansımasını ..hiç ya yok yok..biraz sıcaklık...acaba bir defne bir hülya olabilirmisiniz...hayat şarkısı ve kiralık aşk yetenek cesaret..aldı başlarını gittiler..bakıyorum da şöyle youtobe da tıklanmaya milyon kez tıklanmışlar siz peki halaaaaaaaaaaaaaaa olduğunuz yerdesiniz...ateş böceği olmadı derken aldılar başlarını gidiyorlar ..biz ise hala özge hanımı nazlı hanımı bekliyoruz ferite sıcak davrabsın yada işveli kaprsi naz kıskançlık yapsın diye...murat gibi biri ile ilk öpücüğü nasıl sinema filmi çekmiş hayret yeteke yok ki kadınsı bir hal işve naz seksilik yok yok uyum yokkkkkkkkkkk...buda bize geçmiyor..önce başroller uyum yakalıcak sonra alt kadro dizi bir bütün oluyor..neyse ya..final yakındır belli artık..sevgilerimle serenn

yorum Dolunay - İsimsiz

arkabas lar ban kurkoyurom deniz nazli ya bir sey yapmasin

yorum Dolunay - SEREN

merhabaaaa....eeeeeeeee fragman geldi çok iyi zaten topun ucunda dizimiz çokkk iyi ya deniz bulsun birde evine gitsin helal valla süper olmuş sonrası ne olcak neye bağlıcaksınız bilemiyorum....bumudur yani dizinin gidişatı..ya evlensin işte ferit nazlı ne oldu allah aşkına...ilginç siz iyce kasın kasın kopsun gitsin güzelim dizi elimizden ...neyse yaa...bi kiralık aşk tadında aşk sevgi tutku klas bir dizi yok..dolunay olur dedim onuda özge ile senarist mahvediyor...duygular bize geçecek bizzzzeeeeeeee..bakın burda duyguyu kim veriyor biliyormusunuz..alyaaaa ve hakann..alya aşk sevgi konusunda ..hakan ise o hırsı kötülüğü insan bu kadar mı hissettirir..meryemde bir savcı bir yurdal bey var ömre bedell...meryemde ki aşk dolu bakışlar hele..duygu geçcek..dizi başrolleri ruh geçircek bizlere..can yamandan yana asla br şüphem yok o evlilik teklifinde bakışları dokunuşları ama nazlıda yok ya yokkkkkkkkkk sıcaklık sevecenlik yok yok ne yazık ki..aralarında bir uyum nedense olmuyor ...bişi var bi soğukluk ...neyse belki ikinci fragman iyi gelir..yada deniz fereite güzel güzel anlatır nazlıyı kendi elleri ile teslim eder..sevgilerimle...serennn

yorum Dolunay - Sevda

Salı gününü sabırsızlıkla bekliyorum Benimle birlikte etrafımdaki arkadaşlarımda aynı kanıdalar çok güzel bir dizi kesinlikle bitmesini istemiyoruz Oyuncularını tebrik ediyorum yapımcısını tebrik ediyorum kısacası emeği gecen herkezi tebrik ediyorum Teşekkürler STAR tv

yorum Dolunay - SEREN

merhabaaaaaaaaaa..hahhh şöyle oyun işte ..gidin yürüyün burdan ya..çekişmeli kıskanmalı ama aşk sevgi dolu bir evlilik oyunu ne iyi fikirr.bizimde isteğimiz bu...kasvet kasvet ne bu böylee...birde tarıkla fatoşu düzenleyin olsun bitsin..dizi final nedir ya.. can yamanı harcıcaksınız burda..dizi yoksa güzellll ama kasmayın..ve lütfen artık şu nazlıda biraz sıcak olsun yaa...sevgilerimle serenn

yorum Dolunay - Prenses

Dizi cok guzel oyuncular hepsi cok Iyi rollerinde. Can ile Ozge birinirine cok yakisiyor, daha cok romantiek anlar olussun. Can ile Ozge gercek hayatta yakisirlir. Ozge spontan ve civil civil, Can ciddi ve efendi... bayiliyorum ona❤️

yorum Dolunay - Alis

Fatos ve tarik sacmalamaya basladi. Bence tarik kousunda diretilmemeli. Fatos cocuk gibi davraniyor. Enginle dizgun bir iliskiye baslamali bence olgunca... Nazli simdi ne yapicakkkk cok uzuldummm aralari bozulucak feritle :(

yorum Dolunay - Seda

Fatos ile engin düzgün bir ilişkiye başlamalı bence... tarık ortada gereksiz bence. Fatos artık kendi işini kurşun enhini kıskandıracak kişiler çıksın ortaya ama tarıkla degillll

yorum Dolunay - Alis

Ya coookkkkk iyiiiiiii... superrrr Starın dizilerine bayiliyorummmm

yorum Dolunay - SEREN

merhaba...artık dizi koptuuuuuuuuuuu...gözünüz aydınn..acaba birileride şu dizide bir romantizm görebiliyormu acaba.. dizinin iki kahramanı arasında hiç en ufak bir romantik an var mı...bizi onlara bağlıcak..ben üç bölümdür göremiyorumm..öykü yani nazlı tam bir fiyasko..konuşmaları duruşu balış soğuk buzzzzzzz gibi..can yamanda öyle yani feritim nazlıya bakarken o optüğü kız mı yoksa hiççççç sıradan birimi anlamak mümkün değil..yani aralarında bir sıcaklık yok yok arkadaş.öpüşenler sanki onlar değil..koskaca sapancada otelde en ufak bir bahçe göl kenarı ne bilim en ufak bir dans bir dokunuşşşşşşşş hadi hadi allah rızası için en ufak duygusal bir bakış bile yoktu bu bölümde ..kaçış kaçışşş nerewye kadar yaa...denizdeki bu hırs nedir..dizide farkındamısınız hep tek kadın iki aşk tarık engin fatoş............nazlı deniz ferittttt....ha bi dakka deniz alya nazlııııı..bu nedir arkadaş..güya havada aşklar var çokçana ..ama bir dokunuş bir romantizm adına hiççççççççççççççbişiiiiiiiiii yok ne yazık kii...bir an önce toparlanın..özel hayatlarınızı diziye bulaştırmayın..ateş böceğinden ben korkuyordum..onlar bile sizden daha iyi..hele meryem o nasıl bir kadın oyuncu o gözlerr o bakışlarr..o kız can yamanın yanında olcaktı ki siz o zaman görseydiniz...öykü hanım lütfen toparlanın ..çok soğuksunuz buz gibi....ben can yanmanı hep takip ediyorum o sıcak seksi ve rollerin hakkını veriyor..gönül işlerinden bilirim ben onu...neyse yapımcı yönetmene laf yok..senarist arkadaşlar bi düşünün derimm...sevgilerimle serenn

yorum Dolunay - İsimsiz

Hakikatdada Can Yamanla Özge Gürel cok yakishyorlar niye onlar sewgililer degil

yorum Dolunay - Nazi

Nolur deniz aradan cekilsin've nazlida isine donsu 've fertile asklarIan baksnlar ♥♥♥

yorum Dolunay - seda

bence ferit nazliyla Olson 've fatosda engNile iste havada ask kokusu var ♥♥♥♥♥

yorum Dolunay - Sude

Evet deniz çekilsin aradan kardeş ddedigi kişinin ilgisini bile bile kıza aşk şarkısı yazıyo dizi böyle giderse izlenmez denizi istemiyoruz

yorum Dolunay - Azeri qizi

Son zamanlar Turk dizilerinin evveli yaxwi bawlar, sonrasi Cox uzanir, meselen Kiraliq Ask dizisinin sonrasin hec beyenmedik. Umarim, dolunay axirici bolumune kimi gozel olar.

yorum Dolunay - Alis

Fatos ile tarık olmazz bence :( Nazlı işinden ayrilmasin lütfen. Romantik bir gece gecirsinler ferit ile nazlı çok iyi olur

yorum Dolunay - SEREN

merhaba ben serenn...yani ne diyim bilemiyorum ki..şu güzelim diziyi saçmalamdan lütfen güzel götürün ya lütfen..nazlıdaki çocukça saçmalıklar nedir nasıl bir kaçış şekilleri bu çocukça..kaç yaşında bu kız..birde ferite bakın asil duruşu..nazlı şu haliyle değil ferite denize bile denk değil..lütfen çeki düzen verin diziye ....ferit ile nazlı arasında çekişmeli ama çekici aşk devam etsin..aşçı olarak yakınlaşmları çekişmeleri bulut için evde kalması romantik anlar ..burdan yürüse dizi..bizler ferit ile nazlı arasındaki çekişmeli romantik aşkı görmek istiyoruz..bilmem anlatabildim mii..yoksa işler sarpa sarcak biz izlemicez diziyi güme gidecek..sevgilerimle serennnn

yorum Dolunay - iranli miranda

Bence dolunay mutis bi dizi dizinin sonu ask la bitecek bence deniz aradan cekilse iyi olur cunku bu kadroda ferit ve nazli var 100 yilin aski baslamak kuzere♡♡♡♡

yorum Dolunay - nuray

dolunay dizisini başlarda beğenerek izlemeye başladım fakat bu son bölüm ciddi anlamda diziden soğuttu nazlı ve denizin yakınlaşması nazlının saflık derecesinde denize karşı olan tavırları denizinde fazla yılışık halleri nazlının ferite olan soğuk tavırları tam bi saçmalık benim için dolunay dizisi izlediğim son bölümü finaldi berbattı.

yorum Dolunay - zehra

Gercekten cok guzel bi dizi ben bayilarak izliyorum bu diziyi nazli ve ferit cok yakisiyo birbirlerine ins kisa zamanda sevgili olurlarda ask goruruz

yorum Dolunay - Alis

Fatos ile engin çok tanışıyorlar : ) nazlinin kiz kardeşi çok cadı bi tutulsun artık o. Karşısına onu adam edecek bir yakışıklı çıksın ama adam etsin yahuuu

yorum Dolunay - Alis

Çok çok iyiiiiii... superrr

yorum Dolunay - İsimsiz

Neden kotu adamlarin ismi Resul ve Bekir eger degismezse izlemiycem ve herkese izlememesi gerektigini soyleyecem

yorum Dolunay - Eylul

Iyi simdi nolacak? Nazlida bu sir varken kardesinin salakliyi bu isi bozar bence. Tam ask gørecektik ya,

yorum Dolunay - Eylul

Arkadaslar bencede guzel dizi umarim yaz dizisi olarak kalmaz devam eder. Bide askik olduklarini anlasinlar artik birbirlerine, ask gørmek istiyoruz! Hadi buaksam gørelim artik. Ya bide benim anlamadigim her dizide bas rol oyuncunun kadinlara guvencesinin olmadidina dikkat cekmek istedim. Kiralik askta , atesbøceyinde vede dolunayda oldugu gibi niye bøyle yaziyorlar senerisler acaba? Deyilmi.

yorum Dolunay - İsimsiz

Arkadaslar galiba 7. Bolumde kesin ask bak benden soylemesi

yorum Dolunay - İsimsiz

Arkadaslar 6. Bolum de cok guzeldi

yorum Dolunay - İsimsiz

Arkadaslar super vayildim galiba dizinin sonu galiba ferit ve nazli evlenecek ve 2 cocuk sahibi olucaklar hadi insalah

yorum Dolunay - ceyda

Gercekten baylyorum bu dizie bence nazli bi hafif ask oldu cok yaksyolar

yorum Dolunay - ceyda

Bencede cok guzel bi dizi bayldim en favory dizilerimden biri bence tum dizilerden dolunay yani bu dizi cok romantik olacak bana gore

yorum Dolunay - Salva

Dizi muazam . Cok guzal . aslinda ferit cok gururlu ve ego tavan bir arkadasimiz bance nazliyla sona dogru olucaklar ve bir sorun daha var ve oda nazlinin kardesinin telefonunu alip ve feritin onu gordu zaman har sey biraz da olsa oklar nazliya cevrilir ve har sey mahv olur

yorum Dolunay - meryem

Bence nazli 've frat cook yaksyorlar 've insallah dniz aralarndan ckar 've engineered 've fatos olur

yorum Dolunay - Ofli

Cok ovmeyin be kardesim hangi diziyi severek izlesek final oluyor

yorum Dolunay - Gulhanim

Gercekten çok güzel nazliyla ferit cok yakisio denize gore bisey olmasin tebrikler

yorum Dolunay - Safiye

Bugun. Annayamadim. Internette. 4 bolum. Gostermedimi. Fragmani gosteriyor. Cok. Guzel. Bir. Dize. Komik. Birde. Diram

yorum Dolunay - İsimsiz

Cook beyendim

yorum Dolunay - İsimsiz

Super dizi

yorum Dolunay - İsimsiz

üçüncü bölüm fragmanı ne zaman yayınlanacak dizi süper

yorum Dolunay - Nermin

Dizi süper. Bayıldım. Sabırsızlıkla salı günlerinin gelmesini bekliyorum

yorum Dolunay - mine

cok guzel bir dizi tebrikler

yorum Dolunay - İsimsiz

Cok iyi.tebrikler

yorum Dolunay - İsimsiz

Evet çok güzel bi dizi!

yorum Dolunay - Nilüfer

Cok süper bi dizi tebrikler

yorum Dolunay - Alis

Kadro çok iyi. Dizi çok iyi. Kiralık Aşktan sonra böyle bir dizi gerekliydi. Tebrikler. Başarılar.

yorum Dolunay - laden

Sacma sapan diziler neen bitmiyor ki

yorum Dolunay - kimiya

kiralikaşk gibi ölacak galiba